Apel Operasi Mantap Brata Intan 2023-2024 Polres Kotabaru - Jurnalisia™

  • Jurnalisia™

    Mengusung Kearifan Lokal

    Jurnalisia™

    Sumber Data Cuaca: https://cuacalab.id

    Selasa, 17 Oktober 2023

    Apel Operasi Mantap Brata Intan 2023-2024 Polres Kotabaru

    Kotabaru,
    Bajaga wan basiap mahadapi pacang Pemilu tahun 2024 di Kotabaru diada akan apel Operasi Mantap Brata Intan 2023-2024, ba'andah di Siring Laut Kotabaru, Selasa (17/10/23).

    Apel dipimpin Kapolres Kotabaru, AKBP Dr. Tri Suhartanto, SH, MH, M.Si, dihadiri Sekdakab, Danlanal, Wakapolres, Pasi Pers Kodim 1004/Ktb, Ketua Komisi Pemilu, Ketua Bawas Pemilu wan nang lainnya jua.

    Peserta nang umpat apel itu bubuhan tentara Kodim 1004/Ktb, Lanal, bubuhan Polres, Satpol PP wan Damkar, Dishub, BPBD wan Linmas.

    Amanat Kapolri nang dibaca akan oleh Kapolres Kotabaru; bahawa Apel Gelar Pasukan ini merupa akan bentuk pemeriksaan akhir kesiapan personel maupun Sarpras Operasi Mantap Brata 2023-2024 sehingga Pemilu 2024 diharap akan dapat dilaksana akan aman wan lancar.

    Pemilu 2024 adalah pesta demokrasi liwar ganal nang pacangan jadi bukti kematangan demokrasi wan sekaligus menjadi titik penentuan masa depan bangsa; nang kaya disampai akan Presiden Joko Widodo bahawa; ahun 2024 adalah momen politik nang liwar penting maraganya kita melaksana akan pesta demokrasi liwar ganal wan baimbaian dalaman tahun nang sama nang mana ini gawian ganal nang liwar menentu akan masa depan bangsa kita jua masa depan negara kita. ©Jurnalisia™

    Jurnalis : Agus Ariyanto 

    Tidak ada komentar:

    Posting Komentar

    Komentarmu adalah gambaran isi kepalamu, maka diam lebih bijak daripada sok tahu.

    Beranda